Szerző Téma: EPER technikai kérdés  (Megtekintve 10286 alkalommal)

Takács Zoltánné

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
EPER technikai kérdés
« Dátum: 2023. jan 25. - 14:27:46 »
EPER rendszerben bizonylatrögzítés és hozzárendelés pénzügyi elszámolást választva bizonylatokat rögzítek. A  kérdésem az lenne, hogy ameddig nem véglegesítem a beszámolót a számlaösszesítő funkciót használhatom, akár a "számlaösszesítő letöltése nyomtatásra" visszaellenőrzésre (ha nem is nyomtatom ki)? Jelenleg a számlaösszesítőm több fájlból áll , számlaösszesítő1 és számlaösszesítő2 a fájl első részét már nem tudom használni visszaellenőrzésre mert nem hoz összesen sort. A beszámoló véglegesítése után összeadja majd a számlaösszesítőket és akkor hoz az egészről egy összesen sort? (Bruttó bér +járulék és a támogatásra elszámolt összeg) A pénzügyi adatok, költségvetési adatoknál, ill. a bizonylatlistában van lehetőség még ellenőrzésre.

Diósné Kozma Erzsébet

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
Re:EPER technikai kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2023. feb 03. - 15:55:11 »
Az összesítő minta kinyomtatható véglegesítés előtt és akkor látod, ha valamit nem sikerült megfelelően feltölteni.